Your donations help keep this site running,
thank you very much for the support!
Reviews For Hidden
Reviewer: LilCullen454 (Signed) · Date: January 21, 2011 06:28 PM · On: 24: Turnabout Is Fair Play

Damn that was good!

Reviewer: delilah69 (Signed) · Date: January 21, 2011 06:10 PM · On: 24: Turnabout Is Fair Play

im so glad that ehy get to enjoy their forever without a little black rain cloud over them!



Author's Response:

I think the Volturi or T&J would be more like a HUGE rain cloud. But yes, they finally get their peace.

Reviewer: jbe86 (Signed) · Date: January 21, 2011 06:08 PM · On: 24: Turnabout Is Fair Play

God I loved Tanya. lol "He might" um NO we wouldn't. lol I'm so happy the Volturi just went home but more than anything I LOVED when Bella pushed Jane. lol that was funny. keep up the great work thanks again bye

Reviewer: Robsblueeyes (Signed) · Date: January 21, 2011 05:46 PM · On: 11: You Got Me What?!

Wow I love the gifts and Bella's tattoo.  Bella's gift to Tanya was priceless, rofl.  Trust Emmett to get Edward a box of condoms, lol.  The girls outfits are fabulous.

It's a wonder Edward and Bella haven't exploded from the lack of 'personal' time together, lol.

Jane x

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 21, 2011 12:48 PM · On: 23: I've Been Framed!

PLEASE LET JANE AND ALEC KILL JAMES AND TANYA FOR LYING AND FOR JAMES KILLING VICTORIA  AND JUST FOR GIVING VAMPS A BAD NAME



Author's Response:

LOL, you give vamps a bad name- new Bon Jovi song? I just sent the next chapter in to be validated. Hopefully soon it will be available.

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 21, 2011 12:39 PM · On: 22: Unexpected Visitors

WOW!

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 21, 2011 12:28 PM · On: 21: Tag, You're It

PROBABLY A LITTLE TO MUCH YES HER AND EDWARD ARE NEWLYWEDS BUT ALICE ALSO HAS A NEW SISTER SHE LOVED BELLA BEFORE HER AND EDWARD GOT TOGETHER SO ITS KINDA UNDERSTANDING ALICE'S ACTIONS

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 21, 2011 11:49 AM · On: 20: Into the Wilds

IT WAS FUN

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 21, 2011 11:31 AM · On: 19: End Game

WELL I HOPE NOT HE COULDN'T JUST DIE IN A FIRE COULD HE ALONG WITH VICTORIA



Author's Response:

LOL, no. I have plans for James and Victoria.

Reviewer: Robsblueeyes (Signed) · Date: January 21, 2011 07:22 AM · On: 10: Didn't See That Coming

I'm glad that Tanya seems to finally be getting the message, or is she?

So happy that Edward and Bella are together and Jasper has dropped the protective brother act, that could have got old really fast.

I'm looking forward to the next chapter.

Jane x



Author's Response:

Good question. Did Tanya get the message? Yes Edward and Bella are together but I don't think the protective brother is done yet. ^_-

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 20, 2011 06:40 PM · On: 18: Save Me A Dance

MY COMPUTER IS BEING STUPID AND I CAN"T SEE THE DRESS I'LL HAVE TO LOOK WHILE I'M AT WORK TOMORROW I LOVE THE LEMONS ANYTHING EDWARD AND BELLA

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 20, 2011 06:05 PM · On: 17: It's None of Your Business

well he said he was buying her skirts we just didn't know how soon 

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 19, 2011 07:57 PM · On: 16: A Shocking Discovery

NAUGHTY NIGHTIES OR UNDIES AND YES BELLA NEEDED TO KICK THAT HOMW WRECKING WHORES ASS

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 19, 2011 07:41 PM · On: 15: Mine Forever

KICK THAT SCANKS ASS B

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 19, 2011 07:29 PM · On: 14: Calm Before The Storm

NO WORDS JUST PERFECTION!!!!!

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 19, 2011 07:14 PM · On: 13: Secret Between Lovers

I DON'T KNOW HOW LONG THEY CAN KEEP A SECRECT

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 19, 2011 06:56 PM · On: 12: It's a Secret

EVERYTHING WAS SO PERFECT FROM THE RING TO THE WEDDING BANDS AND THE CHURCH ALSO THE DRESS WAS AWESOME IT WAS A GREAT CHAPTER I LOVED THE SEX AND MORALS OF EDWARD 

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 19, 2011 06:34 PM · On: 11: You Got Me What?!

OMG I LOVE BELLA'S NECKLACE THE CULLEN CREST WOULD MAKE A FINE TATOO

Reviewer: CullenObsessed_Maybe (Signed) · Date: January 19, 2011 06:29 PM · On: 23: I've Been Framed!

i know its a little OOC but i like it :)

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 19, 2011 06:18 PM · On: 10: Didn't See That Coming

OMG I'M SO EXCITED  FOR THE NEXT CHAPTER

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 19, 2011 06:06 PM · On: 9: Good or Bad Sign?

OMG I WANNA KNOW ALL THE ANSWERS NOW I'M SO GLAD BELLA BASICALLY KICKED TANYA'S ASS

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 19, 2011 05:52 PM · On: 8: Hot n Cold

TRADE THE V-CARDS IN I'M SORRY I'M A HUSSY BUT NOTHING SAYS NO LIKE BEING WITH SOMEBODY ELSE

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 19, 2011 05:40 PM · On: 7: Snow Angel

WHY BE MAD AT EDWARD HE DOESNT KNOW WHAT TO DO .AND TANYA YOU CAN BET SHE WON;T LIKE BELLA CAUSE EDWARD DOES

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 19, 2011 05:26 PM · On: 6: Hunting We Will Go

OMG SO BELLA AND EDWARD ARE CARRYING THEIR V-CARDS WHY DOES SHE THINK HE DOESN'T LIKE HER

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: January 19, 2011 03:11 PM · On: 4: A Past Revisited

Very Good Excllent give your self a pat on the back

You must login (register) to review.




Share/Save/Bookmark


© 2008, 2009 Twilighted Enterprises, LLC. All Rights Reserved.
Unauthorized duplication is a violation of applicable laws.
Privacy Policy | Terms of Service

All publicly recognizable characters, settings, etc. are the intellectual property of their respective owners. The original characters and plot are the property of Stephenie Meyer. No copyright infringement is intended.