Your donations help keep this site running,
thank you very much for the support!
Reviews For Guarding Edward
Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 12, 2011 07:10 PM · On: Chapter 27~~Options~~

OMG Edward what a man I want hiim loyal and loving mated for life not to run off with the first scank to come along



Author's Response:

He is THAT...loyal and MATED!!!

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 12, 2011 06:14 PM · On: Chapter 26~~Gifts~~

Alright Edward has powers that could be greater than Aro's holy shit everybody seems suprised no one has to Roasr Yanya yet so I guess alls well



Author's Response:

He had to have SOMEthing, right?

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 12, 2011 04:56 PM · On: Chapter 25~~Company~~

No Jacob Bad dog!!! Tanya I sorry in most fic's is a scank Bella needs to use her sheild or she will be after her human and Edward is just so YUMMY!!!!!



Author's Response:

Ah...will you stop reading if I tell you that there will be JAKE in this story?  Will it help if I tell you that you don't have to WORRY about him?  Well, not much...mwahahaha...

Poor Tanya...she really is a bad girl...

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 12, 2011 04:36 PM · On: Chapter 24~~Anticipation~~

OMG I'm so glad he said it first, I think she would have waited a while this Edward is sure of him self he knows what he likes ,,,,,



Author's Response:

My Edward is a bit older...and he IS sure of himself...ah, it's fiction and I can write him the way I would want him...LOL...my hubs isn't jealous...lol

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 12, 2011 03:43 PM · On: Chapter 23~~Not Keeping the Secret~~

I think yjay Bella's nore scared than Edward about things



Author's Response:

LOL...yes, she was!!!

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 12, 2011 03:24 PM · On: Chapter 22~~Answers~~

That picture is so neat with her name on the back he hasn't run off screaming with his hair on fire yet!!!!



Author's Response:

Thank you!  It really was hard to find a painting from that time frame too...

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 09:47 PM · On: Chapter 21~~It was time...~~

what a beautiful house



Author's Response:

It is so pretty...my girls wanted to go there...

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 09:19 PM · On: Chapter 19~~ Later ~~

I wanted a slow and painful death I guess becomming a marshmallow was good for her....so happy that the derranged bitch is dead



Author's Response:

*MARSHMALLOW*...that's GREAT!!!

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 08:57 PM · On: Chapter 17~~Trying to Focus~~

omg what a fucking evil bitch she needs to die she trying to mame him so he can't play the panio oh please someone kill her now



Author's Response:

You will probably enjoy the next chapter then... ;)

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 08:35 PM · On: Chapter 15~~Gone...Just Gone~~

NO NOT EDWARD BELLA WILL BE FRANTIC WITH OUT HIS BLOOD JESUS WTF at least they got dumbass lauren



Author's Response:

Yes...they DO have Lauren...and that WILL help...

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 08:08 PM · On: Chapter 14~~Epiphany~~

OMG I have chest palpations they better not let anything happen to him!!!!



Author's Response:

Aren't you GLAD this fic is COMPLETED?  No waiting on chapters!!!

Got to say...I'm loving your comments...and all those lovely STARS!

Thank you!

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 07:47 PM · On: Chapter 13~~Taken~~

Poor Edward lost his family  well Bella is there to comfort him



Author's Response:

Yes, she is...and wouldn't we all like to be there for him?

Yep, we would...

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 07:05 PM · On: Chapter 12~~His Girl Friday~~

her mama's scent



Author's Response:

*Clapping*...hurray!  You got it...

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 06:49 PM · On: Chapter 11~~Before the Dawn~~

E likes B he's not afraid of her Yeah!!



Author's Response:

Yep...he's certainly ATTRACTED...

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 06:17 PM · On: Chapter 9~~Discoveries~~

So it was B in that picture



Author's Response:

*SMILE*...yep!  B in the painting...

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 06:07 PM · On: Chapter 8~~Too Close To Home~~

God She is a sick fuck!!!!and so is her mama and they have edward signature on a marriage license shit!!!!



Author's Response:

Oh thank you...Such fun though...such fun!

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 06:01 PM · On: Chapter 7~~How Fast Can This Baby Go?~~

ohboy !!!



Author's Response:

The boys are FUN...aren't they?

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 05:51 PM · On: Chapter 6 ~~I Love Him, He's MINE~~

Lauren Mallory is a delusional wack job she don't know about he vamps guarding her love this ought to be fun!!!



Author's Response:

She was SO much fun to write!  But my family was worried that I nailed it pretty good...lololol

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 05:39 PM · On: Chapter 5~~Love Letters?~~

What's a Jessica's house?



Author's Response:

Ah...fun times...NOT!

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 05:22 PM · On: Chapter 4~~Who is She?~~

a dream maybe for him a previous life just dumb guesses



Author's Response:

Excellent guess...the truth will come out a bit later...

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 05:17 PM · On: Chapter 3~~Face to Face~~

I wanna wear Edward's shirt and smell him!!!



Author's Response:

Me too!!!  Me Too!!!

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 05:01 PM · On: Chapter 2 - Choices

Poor Bella I take shes never been in love/lust before



Author's Response:

Exactly...FIRST time...and it's a shocker...

Kathie

Reviewer: glock26girl (Signed) · Date: February 11, 2011 04:34 PM · On: Prologue and Chapter 1... Blood Singer

Nice twist with Bella being the vamp



Author's Response:

Hey glock26girl!

Wow!  My inbox is FILLED with lovely reviews from you!

Thank you!

Hope you enjoy.....

Kathie

Reviewer: Tabitha Finch (Signed) · Date: October 23, 2010 02:38 AM · On: Epilogue 2.0...Alice

I like your version of Alice's past better than SM's!  Alice doesn't have to be totally bitter about her family; she DID have a loving mother and sister!

Thank you for writing!



Author's Response:

I'm so glad you liked Alice's backstory...I wanted her to KNOW that she was loved...before Jasper and the Cullens...

Thanks, again, for reading and all the lovely stars!!!

Kathie

Reviewer: Tabitha Finch (Signed) · Date: October 23, 2010 02:06 AM · On: Chapter 34~~Changes~~

Aaawww.  Loved Edward's change.  So sweet mah teeth ache!  ;)

You write so well you can even make the excruciating pain of becoming a vampire romantic!

Thanks for writing!



Author's Response:

I hadn't read about ice being used before...thought it couldn't hurt...and might help...and being in the tub with Bella? Had to be a win...lol

Ah, you make me blush...thank you!

Kathie

You must login (register) to review.




Share/Save/Bookmark


© 2008, 2009 Twilighted Enterprises, LLC. All Rights Reserved.
Unauthorized duplication is a violation of applicable laws.
Privacy Policy | Terms of Service

All publicly recognizable characters, settings, etc. are the intellectual property of their respective owners. The original characters and plot are the property of Stephenie Meyer. No copyright infringement is intended.